“Aku pernah saklt, aku kmurungan”. Lufya dakwa tak bahagia, jadi mngsa anlaya suami… – Cite Malaya

PELAKON Lufya Omar mendakwa suaminya, Dr Che Muhammad Hafiz Che Baharum, 29, tidak menjalankan tanggungjawab sebagai suami selepas tiga bulan mereka bergelar suami isteri.

Lebih mengej utkan, Lufya atau nama sebenarnya Lutfyah Sheikh Omar berkata, suaminya juga didakwa pernah melakukan penganlayaan yang disifatkan sebagai ‘tidak terjangkau dek fikiran’ terhadap dirinya.

“Follow, unfollow, bl0cked? Follow, unfollow… bl0cked? Ni cara nak selesaikan masa4lah ke?

“Sejak tiga bulan kita berkahwin, kau dah buat penganlayaan yang tak terjangkau fikiran.

“Lari daripada tanggungjawab sehingga masuk tiga bulan setengah berturut-turut. Aku diam, sampai tak mampu aku pikul sendiri lagi dan kesa4lahan itu kau ulang sehingga enam kali!” katanya.

Lufya mendedahkan sikap tidak bertanggungjawab suaminya di laman Instagram.

Lufya membuat dakwaan serius itu menerusi sebuah posting di Instagram miliknya pada Khamis.

Menerusi perkongsian itu, Lufya turut memuat naik paparan skrin menunjukkan akaun Instagram miliknya disekat oleh suaminya.

Selain itu, Lufya berkata, dia turut mengalami kemur ungan selain luk4a pada bahagian badan akibat perl4akuan suaminya.

Enough is enough… Aku bercita-cita nak jadi isteri solehah sebab tu aku diam sampai makan diri.

“Aku pernah saki1t, aku kemuru ngan, tak sangka impian dan cita-cita nak jadi isteri solehah sesukar ini cubaanya.

Lufya sebelum ini tidak pernah mendedahkan perihal rumah tangganya kepada umum.

“Kesabaran aku diduga terlalu lama. Luk4a dekat badan tak ses4akit luk4a dekat dalam hati ni. Thank you so much!” tulisnya.

Dalam pada itu, Lufya berkata, dia tidak berniat untuk membuka a1ib suaminya namun kesabarannya itu sudah sampai pada tahapnya maksimum.

Katanya, suaminya itu turut membuat fitnah terhadap dirinya semata-mata mahu menyelamatkan diri sendiri.

“Jangan cakap isteri tak tutup aib suami kalau suami tu yang buka ai1b di dada!

“Dah cukup lama aku bersabar… Dah cukup lama aku diani1aya!

Fitnah isteri dekat keluarga macam-macam semata-mata nak tutup kesalahan sendiri

LUFYA OMAR

Pelakon

“Fitnah isteri dekat keluarga macam-macam semata-mata nak tutup kesalahan sendiri,” katanya.

Pelakon Lufya selamat bergelar isteri kepada Che Muhammad Hafiz Che Baharum dengan sekali lafaz pada 26 November 2016.

Hasil perkongsian hidup selama tiga tahun pasangan ini dikurniakan seorang cahaya mata perempuan diberi nama Laana Haura yang kini berusia dua tahun.

mstar

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment on "“Aku pernah saklt, aku kmurungan”. Lufya dakwa tak bahagia, jadi mngsa anlaya suami… – Cite Malaya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*