Bakal Adakan Konsert Reunion 28 September Ini,Mamat Exist ‘Kantoi’ Lagi..Dilihat Dalam Keadaan Mencuriggakan,Ini Yang Dijumpai Oleh Pihak Polis Dalam Dompet Mamat

Ramai peminat terkejut dengan laporan terkini, Mamat Exist yang bakal mengadakan konsert reunion bersama anggota asal kumpulan itu pada 28 September ini ditahan oleh polis di Taman Perling, Johor Ahad malam.

Penahanan Mamat, 41, itu difahamkan ada kaitan dengan kesalahan daddah semasa menunggang motosikal bersama seorang rakannya.

Difahamkan, Mamat dilihat dalam keadaan mencuriggakan sebelum polis menemui serbuk putiih dipercayai shyabu seberrat  dalam 0.42g yang disimpan dalam dompetnya.

Mamat dan rakannya itu kemudian dibawa ke Ibu Pejabat Polis Johor Bahru Utara untuk pemeriksaan lanjut.

Hasil ujian air kenciing yang dibuat ke atas mereka juga mendapati kedua-dua suspek positif

Menurut Ketua Polis Daerah Johor Bahru Utara, Assistant Kommissioner  Mohd Taib Ahmad mengesahkan penah4nan Mamat.

Mamat atau nama sebenarnya, Mohd Ali Kamarudin mencipta fen0mena ketika muncul bersama Exists pada awal 1990.

Bersama Exists, Mamat sangat terkenal dari dulu dengan lagu-lagu seperti Untukmu Ibu, Rahsia Pohon Cemara dan Langkah Seiringan.

Penyanyi ini merupakan antara segelintir artis yang terlibat dalam penyalahgunaan d4dah dan sudah beberapa kali ditahhan pihak berkuwasa.

Dia juga pernah menyertai pertandingan nyanyian Gegar Vaganza musim ketiga terbitan Astro dan mendapat tempat kedua.

Mamat Exists ditahan polis: Apa nasib konsert reunion…

Sementara itu, jurucakap Shiraz Projects yang juga penganjur konsert Exists Reunion pula memberitahu, pihaknya akan mengeluarkan kenyataan berhubung isu ini dalam waktu terdekat.

Sumber : Astroawani & Mystar

Be the first to comment on "Bakal Adakan Konsert Reunion 28 September Ini,Mamat Exist ‘Kantoi’ Lagi..Dilihat Dalam Keadaan Mencuriggakan,Ini Yang Dijumpai Oleh Pihak Polis Dalam Dompet Mamat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*