“Something smell fishy”- Polis Nafi D4kwaan Keluarga Nora Anne ‘Dal4ng’ Kem4tian Remaja Itu, Tapi Kenapa K3s Tak Settle Lagi?

Semalam Lobak Merah ada menyiarkan artikel mengenai d4kwaan seorang peguam, Anne Brennan yang juga aktivis kanak-kanak telah menudvh keluarga Nora “berusaha sedaya-upaya untuk menghalang keadilan bagi kem4tian anak mereka”.

Susulan daripada itu ramai meragui k3s kem4tian babitkan remaja Ireland, Nora Anne Quoirin yang did4kwa ‘pelik’.

Polis nafi keluarga terlibat k3s kem4tian dan kehilangan Nora Anne!

Supaya keadaan tidak menjadi semakin buruk, Polis pantas menafikan d4kwaan yang mengatakan keluarga Nora Anne Quoirin, 15, bersub4hat dalam kehilangan dan kem4tian remaja berkenaan, baru-baru ini.

D4kwaan tersebut adalah fitn4h dan polis tidak pernah mengeluarkan sebarang kenyataan mengatakan ibu bapa remaja terbabit terlibat.”- Ketua Polis Negeri Sembilan, Datuk Mohamad Mat Yusop

Ujarnya dakwaan tersebut adalah fitn4h dan pihaknya sudah membuat laporan berhubung perkara itu, lapor Sinar Harian.

Katanya polis memang menyiasat k3s berkenaan tapi tidak pernah mengatakan ibu bapa remaja terbabit terlibat.

“Kita nafikan, bagi k3s kem4tian ini memang kita sias4t, tapi tidak adalah kita kata ibu bapa remaja itu terlibat. Kita sias4t atas fitn4h tersebut,”

Keluarga Quoirin ‘berusaha sedaya upaya’ untuk ‘mengganggu proses keadilan’?

Semalam kecoh mengenai posting di facebook apabila seorang peguam Anne Brennan yang juga seorang aktivis kanak-kanak menudvh keluarga Quoirin ‘berusaha sedaya upaya’ untuk ‘mengganggu proses keadilan’.

Malah Anne Brennan juga mend4kwa yang ibu bapa gadis tersebut ‘cabut lari’ dari Malaysia sebaik sahaja menerima jaminan yang mereka tidak akan disias4t dalam k3s terbabit.

Sebelum ini pada 13 Ogos m4yat Nora Anne ditemukan kira-kira jam 1.57 petang oleh sekumpulan pendaki kira-kira 2.5 kilometer dari lokasi dia dil4porkan hilang sejak 4 Ogos lalu.

Laporan bed4h sias4t kemudian mengesahkan gadis tersebut meningg4l dunia disebabkan kebocoran pada usus mungkin akibat kelaparan dan stres selain tiada tanda-tanda perbuatan jenay4h dan remaja itu tidak dirog0l.

Bagi admin senang je, stop segala sp3kulasi biarkan polis jalankan tugas mereka okay!

Sumber : Lobak Merah

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment on "“Something smell fishy”- Polis Nafi D4kwaan Keluarga Nora Anne ‘Dal4ng’ Kem4tian Remaja Itu, Tapi Kenapa K3s Tak Settle Lagi?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*