Cikgu Upload Gambar Student Tengah Study, Tapi Netizen Buat Laporan Polis

Gara-gara memuat naik gambar pelajarnya yang sedang belajar dengan caption yang tidak sen.onoh, seorang pengguna Twitter menjadi perhatian netizen di Twitter.

Menurut netizen, lelaki yang menggunakan akaun Twitter@puteragelap91 dipercayai seorang guru tusiyen matematik tambahan menulis “Teringin nak f*ck student sendiri” bersama gambar seorang pelajar perempyan yang baru sahaja tingkatan 4.

Netizen beng.ang dengan tindakan lelaki terbabit dan mendazkwa mereka akan membuat laporan polis kerana dianggap seorang yang gila s*ks dan ped.oph.ilia memandangankan remaja perempvan itu baru berusia 16 tahun.

Jika dilihat gambar pada profil akaunnya, lelaki terbabit menutup mukanya dengan emoticon, namun netizen percaya identiti guru lelaki itu sudah pasti dapat didedahkan tidak lama lagi.

Gambar cikgu lelaki itu juga turut dimuat naik di Twitter dan wajahnya di dalam gambar tersebut turut ditutup dengan emoticon.

Namun, setelah sedar akan tindakannya diketahui netizen dan mendatangkan kemaa.rahan ramai, lelaki terbabit menukar nama profilnya sebelum menutup akaun Twitternya

Sumber

 

Be the first to comment on "Cikgu Upload Gambar Student Tengah Study, Tapi Netizen Buat Laporan Polis"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*