Selepas Penemuan Maayat Nora Anne, Beberapa Pertanyaan MisTerri Masih Belum Terungkai

Macam yang kita semua dah tahu, semalam petang seorang pendaki sukarelawan telah menemui maayat Nora Quoirin di kawasan air terjun Gunung Berembun.

Namun menurut Mirror, selepas penemuan maayat Nora, ada beberapa soalan yang menyelubungi mist3ri kehil angan Nora ini.

Pasukan SAR terlepas pandang?

Kalau korang nak tahu, tempat maayat Nora ditemui semalam ini sebenarnya pasukan SAR dah pun cari di sana sebelum ini. Jadi ia menimbulkan pertanyaan, adakah pasukan SAR terlepas pandang atau ada penglibatan unsur jen4yah dan maayatnya dibu4ng di sana kemudian?

Macam mana boleh sampai air terjun dalam keadaan macam tu?

Macam yang korang tahu juga, Nora mengalami masalah lembam iaitu holoprosencephaly yang membuatkan dia susah untuk berjalan, mengimbangkan badan mahu pun menjaga dirinya sendiri, namun dia ditemui di kawasan yang memerlukan dia untuk melalui trek yang berbukit dan sukar didaki.

Mana pakaian dalam Nora?

Bukan itu saja, difahamkan, semasa Nora dilaporkan hil ang, ibu bapanya mengatakan Nora mungkin hanya berpakaian dalam, tapi menurut pihak polis, maayat Nora ditemui dalam keadaan tel4njang bul4t.

Nora ced3ra ke?

Setakat ini juga, pihak polis tak memberikan komen jika ada apa-apa kecederaan luar yang dapat dilihat semasa mayat remaja ini ditemui.

Dah tentunya pelbagai soalan masih menghantui ibu bapa Nora Quoirin dan harapnya persoalan ini segera terjawab selepas keputusan bedah siasat keluar nanti.

Sekarang ni kita serahkan je kes ini pada pihak polis untuk jalankan siasatan lanjut.

Sumber: Lobak Merah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Be the first to comment on "Selepas Penemuan Maayat Nora Anne, Beberapa Pertanyaan MisTerri Masih Belum Terungkai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*