Setelah Berdiam Diri “Akhirnya Aku Berani Untuk Menerima Kenyataan Yang Ianya Telah Mvsnah ” Tiada Angin Tiada Ribut, Rumah Tangga Datuk Boy Iman Ada Apa-Apa Ke

Berlatarkan foto bersama isteri dengan luahan hati, Datuk Boy Iman membayangkan kehidupannya selama ini telah musnah dan tidak mahu lagi dalam kepura-puraan.

Jelasnya lagi, dia tidak mahu hidup dalam dosa kerana hukum tetap hukum.

Akhirnya aku berani untuk menerima kenyataan yang ianya telah musnah.

Dari terus hidup dalam kepura-puraan,

Dari hidup dalam fantasi walaupun realitinya tidak begitu.

https://www.instagram.com/p/Bza3bg0HDeY/?utm_source=ig_web_copy_link

“Hukum bukan mainan..ianya akan dihisab dan sedang diperhatikan oleh Allah Taala untuk diberi balasan bukan sahaja disana tetapi di dunia ini,” tulisnya.

Bahkan, pelakon dan penerbit ini turut menyatakan kasih sayang terhadap isteri dan anak-anak walau keadaan tidak lagi sama seperti dahulu.

Doakan aku utk terus berani menghadapi semua ini serta kuat menerimanya sebagai satu aturan yang sempurna dan terbaik untuk aku dan terbaik untuk engkau dari Allah.

“Aku tetap menyayangi dirimu dan anak2 walaupun kita sudah tidak menjadi kita lagi,” kongsinya yang seakan-akan menjurus kepada kehidupannya sekeluarga. 

https://www.instagram.com/p/B1Chf3oHyh5/?utm_source=ig_web_copy_link

Boy Iman berkahwin dengan Kumala Dewi Anas pada 11 November 2011 dan dikurniakan seorang anak, Norul Emmer.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di SinarViralNetwork

Sumber:Instagram Datuk Boy Iman

 

 

Be the first to comment on "Setelah Berdiam Diri “Akhirnya Aku Berani Untuk Menerima Kenyataan Yang Ianya Telah Mvsnah ” Tiada Angin Tiada Ribut, Rumah Tangga Datuk Boy Iman Ada Apa-Apa Ke"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*