‘Mawi Di Masukkan Ke Hospital ‘ Mungkin Kemurungan Ibu Telah Tiada Tapi Ini Sebenarnya Berlaku Pada Mawi

Nampaknya niat pada mulannya hanya ingin menjalani pemeriksaan rutin bertukar apabila penyanyi Asmawi Ani atau lebih dikenali sebagai Mawi dimasukkan ke Hospital Pakar An-Nur, Bangi sejak malam semalam akibat tekanan d4rah tinggi yang serius.

Mawi, 37, berkata dia tidak mengalami sebarang simptom pelik dan hanya ke hospital untuk menjalani pemeriksaan rutin. Mawi juga juga tidak pasti apakah punca tekanan d4rahnya naik kerana keadaan dirinya baik-baik sahaja sebelum ke hospital.

“Saya ke hospital untuk pemeriksaan rutin, tidak sangka tekanan d4rah mencanak sampai 200 lalu doktor nasihatkan saya berehat dalam wad untuk pemantauan. Saya agak terkejut juga tetapi Insya-Allah, keadaan sudah bertambah baik. Doakan ya,” kata penyampai radio Zayyan yang turut memberitahu dia mungkin akan berada di dalam wad untuk beberapa hari lagi sebelum dibenarkan keluar.

Tambah penyampai radio Zayyan itu lagi, dia mungkin akan berada di dalam wad untuk beberapa hari lagi sebelum dibenarkan keluar.
Mawi juga  juga tidak pasti apakah punca tekanan d4rahnya naik kerana keadaan dirinya baik-baik sahaja sebelum ke hospital.

Video

Komen Dari Para Netizen

Moga Cepat Sembuh

Ketua Bidadari Ni

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. 

Sumber : kosmo

Be the first to comment on "‘Mawi Di Masukkan Ke Hospital ‘ Mungkin Kemurungan Ibu Telah Tiada Tapi Ini Sebenarnya Berlaku Pada Mawi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*